dinsdag 11 december 2012

geen kerstboom maar net iets anders






Eerst wil ik de nieuwe volgers van harte welkom heten 
en veel kijk plezier wensen


Zo als ik al zei wij hebben geen kerstboom in huis
maar een tafel vol met kersthuisje waar wij erg blij mee zijn
nu had ik al eens X MAS gemaakt maar vond het ook leuk om MERRY ervoor tezetten
dus zo gezegd zo gemaakt
maar wilde het voor het raam zetten maar dat lukt niet 
dus mijn  man aan het denken gezet 
en dit is er uit gekomen 

Wil ook iedereen  Hele  Fijne Kerstdagen 
en en een 
Gezond 2013
Toewensen

 
 






7 opmerkingen:

  1. Dat is een hele leuke oplossing!! Waren je ramen te klein???
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie kerstcreatie. Jammer dat je de foto niet wat dichterbij hebt genomen, nu is het heel moeilijk te zien maar ik weet zeker dat de letters er van dichtbij erg mooi uit zien. Ik vind het helemaal leuk!
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige creatie, supers!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk en wat fijn toch dat je ook zo'n handige man hebt... Ziet er goed uit!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige "net iets anders" heb je gemaakt, ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat een gaaf idee!! Je heb t een leuk blog, ben ook ff komen snuffelen. Leuk dat je mijn volger bent geworden. Bij deze ik ook bij jou. Hele fijne feestdagen en tot blogs!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai lieve donder,

    Ben zo benieuwd, hoe het met je gaat? Maar eerst even dit een vette 10 geven, wat een sfeer zeg. Je bent hier zo onwijs goed in.

    Lieve groetjes en enorm veel XXX met de beste wensen voor 2013,
    Anietje.

    BeantwoordenVerwijderen