woensdag 17 oktober 2012

Naaitafel gemaakt

Dit naaitafeltje gemaakt 
het patroon komt van Sandra,scrapsels
de paspop is van TimHoltz
het kastje dat heb ik zelf erbij gemaakt en ja natuurlijk 
Magnolia 's erbij

Wil ook even zeggen dat het wel weer even 
zal duren dat ik er weer  wat op komt zetten
word op 13 nov geopereerd
aan bij voet voor de derde keer al
daarna moet ik 8 weken in het gips 
maar ik kom zeker naar jullie blogjes kijken  hoor!
Want ik heb mijn laptopje bij me hoor 
op de bank
en hoop ook dat jullie mijn niet zullen vergeten 
Dikke kus voor allemaal

3 opmerkingen:

  1. Hoi Dili

    nou naaitafelje het is meer een naaikamertje

    Schitterend.

    Nou meid drie keer is scheepsrecht.
    Heel veel sterkte valt niet mee

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi werkstukje.
    Vind het heel apart!
    Hoop voor je dat de operatie goed verloopt.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit weer mooi!
    Gelukkig, eindelijk weet je wat meer, wachten duurt altijd zolang....bel je van de week!!!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen